Doruk- kanda enfeksiyon küvözde yattıkça ara ara tekrarlanıyor malesef. Hastane hastalığı diyorlar. Bizdede kan takviyesiyle kanını değiştirmişlerdi. Beyin kanaması geçirmedik ama gözde rop 3.evreye kadar ilerlemişti ve biraz daha ilerlese görme engelli olacaktı. Çok şükür şimdi iyi. Doktorumuz prematüre bebeklerde 3 hastalık gözükür göz,ciğerler ve beyin kanaması. Bunlardan en az biri kaçınılmaz demişti. Enfeksiyonu 1 haftaya düzelmiş olur antibiyotik takviyesi yapıyorlar. Bu süreçte biraz kilo verebilir üzülmeyin olur mu