Ozlem6040 Merhaba ikiz bebeklerim için Ankara şehir Hastanesinden 2ay önce sünnet için randevu aldık 10 aylığız. Bebeklerden birinde diş çıkıyor ve ateş ishal var yarın tahlilleri yapılacak sizce yaparlar mı bilgisi olan var mı
Mugerrr Ozlem6040 sünnet yapmıyorlar diye biliyordum 3 ay önce sorduğumda pandemiden dolayı yapmıyoruz demişlerdi
Elifkskl Ozlem6040 ben 2 ay önce sorduğum da yapmıyoruz demişti orası pandemiden. Bende evde yaptırmak zorunda kaldım.
ikikizannesi Ozlem6040 ben ankarada lokal anestezi ile onursal YILDIZa yaptirdim tavsiye ederim ilgin tip mamak
gunbaharrrrr Ozlem6040 Ozlem6040 bebeğiniz kaç aylık ve hangi bölümden randevu aldınız acaba bende yaptıracağımda oğlum 2 aylık
Dilekk20 Ozlem6040 iyileşsin öyle yaptırın zaten suan keyıfsızler hastalar bıde sünnetle iyice yıprancaklar hem size hem onlara eziyet bence