Merhabalar benim bebeğim 1 aylık oldu bugün aşı için gittiğimizde tartıldı ve sadece 350 gr almış doğduğunda 3450 gr dı şimdi ise 3800 gr olmuş ve sadece anne sütü veriyorum çok zorda kaldığımda mama vermiştim ilk zamanlar süt gelmemişti ona rağmen 350 gr almış çok mu az