Kızlar bebeğim 10 aylık desteksiz oturamıyor doktor kas enzimlerinde gerilik vardı korkulcak bir şey yok dedi ama içim içimi yiyor hiç iyi değilim kan çok eksik dedi ferrum diye kan ilacı verdi 2 hafta sonra gel tekrar bakalım ona göre nörolojiye gidersin dedi emekliyor oturuyor da hatta ama yoruluyor bilmiyorum başına gelen var mı o benim dünyam bir şey olur sa çok üzülürüm