Bebeğim 2.5 aylık normal duruyor etrafa kendi kendine bakarken vs hiç bir sorun yok ama karşısına biri geçsin yüzüne egilsin öpsün vs hemen gözlerini kirpistiriyor özellikle 5 yaşındaki kızıma veriyor bu tepkiyi tik mi oldu çocukta bu yaşta çok canım sıkılıyor nasıl unuttirabilirim