Merhaba oğlum 3 yaş 2 aylık oldu dün eğitime başladık uykusunda kuru kalkıyo fakat uyanıkken işemedik yer bırakmıyor wc seviyo ama beni anlamıyo sanırım çişini yaptıktan sonra tuvalete gidelim diyo ya da çişini tut tuvalete gidelim hemen diyorum anne nasıl tutucam elimle mi tutucam diyo napcam bilmiyorum inatlaşıyo benimle sürekli