Süreciniz nasıl ilerledi 🤔 22 aylığız emzirmeyi 23. Ayda azaltıp 24 ayla birlikte sonlandırmayı düşünüyorum ancak bu ara bezle sıkıntımız var birden yapıyor ve sürekli taşıyor 🤷♂️ sabahta artık o kadar dolu kalkmıyor bezi uyanınca yapıyor genelde.. Tuvalet iletişimimiz var yapınca söylüyor ama gelince değil tabi 😅 sizce ne yapmalıyım