Ssssraa 28 günlüğüz mama + meme gidiyoruz. Dün mama değiştirdik aptamil kullanıyoruz normalde günde bir kere sabah yapıyordu bugün 3.yü yaptı ishal midir ?
Asilkuzey Ssssraa 3 mü bemimkisi 7 kere yapıyor hatta her beslenmeden sonra :) iştahı yerinde ise sıkıntı yoktur
FeriDeniz Ssssraa o kadar küçük bir bebekte günde üç kez kaka normal. Dördüncü Aydan sonra azalıyor kaka miktarı. Günde altının üstüne çıkarsa ishal kabul ediliyor diye biliyorum.
Asafomer44 Günde 3 kez kaka normal. Kakanın miktarından ziyade kıvamı önemli olan. Anne sütü alan bebeklerin kakası cıvık olur endişelenmeyin. Hepimiz sağlıkla huzurla büyütelim yavrularımızı İNŞAALLAH 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ssssraa Asafomer44 Sekerlik14 beslenmesi maşallah ama şimdiye kadar hep bir kere yapıyordu da o yüzden acaba mı dedim☺️
Ssssraa Mss19 FeriDeniz yaseminkarakurt Asilkuzey kiliclar mutludilek Sekerlik14 çok çok teşekkürler endişelerimi sayenizde yendim☺️
kiliclar [bilinmeyen] bende aptamil veriyorum canım benimkide gündüz bir kere yapardı normal şekilde o yüzden ben memnundum
yaseminkarakurt Hayır 3 kere kaka yapması ishal olduğu anlamına gelmez. Kakası su gibi değilse endişeye gerek yok, hatta iyi bile
Mss19 9 kereye kadar normal. Kıva mı da pet şişede duuran su gibi berrak olacak ishal demek için. Doktorumuz bu şekilde tariflemişti
guvesra mama değişimini doktorlar pek önermiyorlar bilginiz olsun aslında neyle alıştıysa onunla devam etmek daha iyi