Biz de yaptırıcaz inşallah bi kaç ay sonra. Doğumu emsey hastanesinde yapmıştım 1 yıl önce o zaman anladılar. Emseyde ki profesöre sorduğumda 5-6 bin demişti. Türkiye hastanesi var yarı özel yarı devlet orası tabi daha düşüktü ama şu an hepsi 2 katı olmuştur herhalde 😕