Meraba anneler ..
Bebeğimiz 2 ay 14 günlük idrar yolu enfeksiyonu ve aşırı kusma vardı bebeğimde doktoru Aptamil Ar mama önerdi 20 gün boyunca sürekli kustugu ve hiç bi şeklde mama yı ve beni emmediği için ister istemez kilo alımı durdu ve zayfladı aptamil ar mama veryrz şimdi kullanıp fayda gören. Var mı acaba