sevil541 7 ay 20 günlük bebeğim ek gıdaya çok hevesliydi. Son bir haftadır yoğurt dışında hiçbir şey yemiyor. Çok üzülüyorum. Aç aç geziyor resmen. Diş belirtisi de yok henüz anlamadım. Aynı durumda olan var mı?
zarifbianne sevil541 Ek gıda dışında anne sütü yada formül mama alıyor mu ? ay atağı her çocukta farklıdır tabi ki biz onu çok çok kötü geçirdik ve iştahsızdı. Havalarda ısındı buda bi etken olabilir
Ysmndmrl sevil541 aynı sorun bizdedir var ben sonradan keşfettim soğuk şeyleri yiyor sadece çorba yaptım dolabA koydum soğuyunca yedi ılıkkken bile yemiyor birde öyle deneyin isterseniz
thrcrn sevil541 benim oğlum da aynı şekilde bir de gece uykuları çok bozuldu sizde de oldu mu üstten 4 diş birden geliyo😳
Pisili sevil541 sevil541 bir doktorun sayfasında görmüştüm b12 eksikliği ciddi oranda iştah kaybı yapıyormuş. Baktırmanızda fayda var belki böyle bir şeydir 🌸
Eceninannesi33 sevil541 diştir muhtemelen bizde de iştah kesildi 2-3 hafta kadar zar zor yedirdik yemekleri mamasını 1 hafta önce de dişimiz çıktı 7 ay 25 günlükken falan