Snowglobe alchn evet bebeğim 10 aylık 7 den beri içiyo. Kilo alımı yoktu ya da çok azdı şuan 400 500 alıyo. Gerçi neredeyse 1 aydır ilaçta işe yaramıyor Bi derdi var belli ama memnun kaldım yani ben
Unikorniko alchn inşallah ama biz piyasadaki nerdeyse bütün iştah için verilen şurupları denedik hala ise yarayan olmadı, bize özel bir durum bence 😅
alchn Snowglobe ek gıda dönemi dahil yaşında bile hiç yemedi hep iştahsız hep iki gün yer iki ay yemez hele şu ramazan ayı da başladı bir lokma yemez hiç bişey 2.5 yaşında