Busra020 ben ilk Aptamil kullandım aşırı gaz yapıyor ve kakasını yapamıyor. sonra Bebelac Gold aldım ne gaz ne kabızlık günlük kakasını yaptı.tatlarini sevmedigi için şuan hipp aldım onda da ne gaz ne kabızlık hiç birşey olmadı tadını da sevdi bebeğim