Elleri ayakları hep buz gibi neyden kaynaklı bilmiyorum bazende sıcak kan için takviye kullanıyorum 4. Aydan itibaren kansızlık mı ne anlam vermedim sizce şu an yaşadığım yerde tam teşekküllü bir hastane yok memleketime gideceğim yaz tatilinde o zaman kan tahlilleri yaptıracağım cevaplayanlara şimdiden teşekkür ederim