Glsm2004 Merhaba bebeğimin ilk doğduğunda triod değeri 15cikti aylık muayenesinde 10cikti doktorumuz tekrar bakmak istedi ama ben tedirgin oldum internette bu değerin önemli olduğunu zekayla ilgili olduğu yazıyordu bilgisi yada benzer şeyi yaşayan var mi