iki_prens_annesi_ bana da ısrarla hiç bağlama dediler, bende hep öyle okudum. Islakliktan rahatsız olup tuvalete yapması gerektiğini farketmelilermis.
Biz henüz sadece 1 kez lazimliga yaptık ya oturmuyor reddediyor ama tutmayı beceriyor dışarıya çıktık kıyafet yok oğlum gelirse wcye götüreceğim vs dedim eve kadar tuttu mesela. Islakliktan rahatsız olup ağlıyor ama yok ya oturtamadim lazimliga yada klozet aparatina