Merhaba kızlar bebeğim 8 aylık iki ay öncesine kadar ayakta sallanarak uyurdu sonra birden kendi yan yatırarak pış pış yaparak uyumaya alıştı ama 1 haftadır yine ayak istiyor inat ettim alışmasın diye tam yarım saat asla uyumadı çok çok ağladı en son ayağıma aldım saniye de gitti sizin başınıza geldi mi dişten dolayı mıdır acaba