Kızım 20 gün önce boğaz enfeksiyonu geçirdi beyaz beyaz lekeler oldu hep bademciklerinde antibiyotik kullandık kontrole gittik doktor bişey kalmamış dedi şimdi baktım yine beyaz küçük lekeler var ateşi yok ama ozaman çok ateşi olmuştu acaba bunalr yeni mi oldu ondan mı kalma yaşayan varmı acaba