Merhaba hanımlar bebeğim 2 yaşında öğleri bazen uyumuyor zorluyorum uyumak istemiyor ağlıyor sizdede böyle durum varmı uyumaması normal mi artık
Sabahları geç kalkıyor belkide ondan öğlen uykusu uyumuyor ama sağlıklı gelişimi için uyuması gerekmiyor mu çokmu abartıyorum