Lulemom meyaski ateşi normal. 37-38 arası hafif ateş olarak geçer. 38 üstü de ateşli. Yani 37 yi geçmeden vermiyorum ben.
meyaski deniz-95 Ya şu an çok halsiz ve huysuz. Daha önce de bu derecede olduğunda aynı şeyleri yaşadık. Bir de yükseliyor, dereceyle olcuyorum.
meyaski deniz-95 Aloneeee Barlas1 Hanımlar bu durum çocuktan çocuğa değişiyor olsa gerek. Çünkü çocuğumda ne zaman halsizlik+huysuzluk sürekli uyku hali sezdiysem ateşi durmadan yükseldi. 36.4te bu belirtileri göstermeye başlıyor kızım. Yarim saat arayla ikinci olcumumde 36.7 çıktı.
gunesimm11 meyaski bebek sadece huysuz olsa bile calpol verilebiliyor ben aşıya gittiğim zaman hemşiremiz gelmeden calpol ver ateş cıkacak olsa bile engeller demişti bence sen ateşi bekleme ver
meyaski Woman35 O derecede hemen etki eder mi acaba? Eşim yanımızda değil. Bir süre tek bakacağım. Korkuyorum da yükselmesinden
Woman35 meyaski ben sadece sıfır kollu zıbın giydiriyodum ateşi düşene kadar 38.5 olduğunda verdiğimde etki ediyodu isterseniz 38.2de verin ama Allah korusun 38.9-39da hemen hastaneye gidin
Aloneeee meyaski cnm ateşli değil ki bebeğin. Benim oğlumun vücut ısısı hep 37 mesela. Hasta olduğu zaman da 38 i geçerse calpol ver diyor doktorumuz. İçin rahat etmeyecekse 37 yi geçerse ver
Masal2102 meyaski çocuğa göre değişiyor bende ateş derecesi benim kızım hep 35 Dİr ateşi 37 buçuk ateş dir mesela kızımda 38 olunca veririm ilaç oyüzden bilirim çıkacağını
meyaski Masal2102 ben de böyle düşünüyorum. Ateşi yok diyorlar ama çocuğumun halini ben görüyorum sonuçta. Çocuktan çocuğa fark ediyor gerçekten demek ki
meyaski Woman35 çok şükür o kadar yükselmedi. Şimdilik düştü inşallah gece de çıkmaz. Sanırım dişten dolayı oluyor.
Sedanindenizi meyaski Cocuk Acilde 38i gordugumuzde calpol vermisti dr. Bebegin kac aylik oldugu da onemli ilk 4 ay 37,5 yuksek ates sayilir.