Kızlar bebeğim hergün düzenli olarak baş arkasına düşüyor baZen sinirlenip kendini geri atıp düşüyor bazen de tutunurken ama bir şekilde hergün başına darbe alıyor şuana kadar bir sıkıntı olmadı ama ilerisi için korkuyorum sizin bebişler de böyle mi psikolojim bozuldu artık etrafından ayrılmıyorum bir şekilde yine düşmeyi başarıyor