Oğlum 1 ay 18 günlük. Çok saçlı bi bebek ve saçları da uzun. Son bir haftadır tek eli hep saçlarında. Ellerinin arasına saçları alıyor ve yumruk yapıyor bazen de o yumruğu çekmeye çalışıyor. Çektikçe canı acır ama hiç ağlamıyor bile. Parmaklarını saçlarından zor ayırıyorum. Eli neden hep saçında olur aynı durumu yaşayan var mı ? İnternetten baktığım kadarıyla rahatlamak istedikleri zaman yaparlar yazıyor ama karnı tok altı temiz gazı yok neyin rahatlaması bir türlü anlayamıyorum