herseySeninleguzel11 Kızlar merhaba. Bebeğim 10 gün kadar katı kaka yapıyor ama her gün yapıyor sadece 1 gün yapmadı. Kabız olsa her gün yapmaz değil mi ama kakası çok katı zorlanıyor yaparken. Kayısı püresi yapıyorum zeytinyağı iciriyorum başka ne yapabilirim
Y-A-Annesi herseySeninleguzel11 bilgim yok ama ilerlemeden hallet yavrucukta çatlak oluşur bak çok kötü bir şey Allah yardımcın olsun
Frhnylmz herseySeninleguzel11 katı yapması kabız olduğunu gösterir. İçerde bekleyip sertleşmiş demek yani. Önce güzelce bağırsakların boşalması ondan sonra da zeytinyağı lifli yiyecekler vb takviyelerin yapılması lazım
herseySeninleguzel11 Y-A-Annesi Amin teşekkür ederim çok şükür çatlak yok yağlıyorum arada popo kismini
Y-A-Annesi herseySeninleguzel11 katı yemekler verirken zeytinyağ dök az karıştır bagirsaklari yumuşatsin. Lifli şeyler ver diyecem de ben de acemiyim kusura bakma ya
herseySeninleguzel11 Frhnylmz Yulaf hurma irmik kayısı ve meyve veriyorum . Bağırsakların boşaltılması derken lavman mı demek istediniz
Frhnylmz herseySeninleguzel11 ya lavman ya da ilaçla takviye. Dulcosoft olabilir mesela. Bebeğiniz 10 gün kadar hiç kaka yapmasa kabız sayılmıyor ama bir gün yaptığında sert yeşil yapıyorsa kabız sayılıyor. Yenidoğan hemsiresiyim, bebeğiniz kabız değil diyenler olmuş o yüzden söyledim. Öncelikle makat catlamasin diye bağırsağı mutlaka kakayi yumuşatarak boşaltın sonra bol sıvı takviyesiyle destekleyin
herseySeninleguzel11 TheBaby Ama çok sert yapıyor ve zorlanıyordu. yaptı kakasini normal şekilde 1 saat önce. 10 gün sonra ilk kez böyle yaptı.
ogrtmnanneee herseySeninleguzel11 git eczaneden dulcosoft al doktoruna danışarak içir. Sabah akşam. Ertesi gün yumuşak yapar. Yiyeceklerle geçmeyen inatçı kabızlıkta dulcosoft bire bir. Tadı yok bebek anlamaz su gibi içir kaşıkla. Bize tek iyi gelen şurup bu oldu. Tembellik yapmıyor alışmaz merak etme. Biz bir ay kullanıp bırakacağız. Doktorumuzun önerisiyle aldık. Siz de doktorunuza danışarak kullanın. Yazık çocuğunuzun poposu çatlar bizim ki çatlamış yeni iyileşti. O yüzden bu şurup kakayı yumuşat tutuyor çok iyi bi şurup
Sonsuzmutluluk herseySeninleguzel11 sabah aç karna yulaf ve kuru kayısıyı suda haşlayıp ezin içine pekmez karıştırıp verin peşine bol su içirin.inek sütü veriyorsanız tamamen kesin bol su verin maflor yada reflor probiyotik kullanabilirsiniz. Birde Dulcosoft şurubu öneririm benim kızımın 6 ay süren kabızlığını bu şurup geçirdi
Dbe1506 herseySeninleguzel11 benim kızımda nerdeyse 2 3 aydır öyle yapıyor ama yapıyormu yapıyor yani ıkınırken kızarıyor sonra beyazlıyor 😂 kabız olsa hiç yapamaz ağlar diye düşünüyorum çünkü bizde kabızken yapamıyoruz canımız yanıyor yani öyle düşünün bende ne varsa denedim ama fayda etmedi sonuçta yapıyor diye bıraktım yine veriyoruz zeytinyağı kayısı falan ama faydası yok her yemeğini zeytinyağıyla yaparım mesela hiç aksatmadım 6 aydan beri yine aynı değişmedi
herseySeninleguzel11 Sonsuzmutluluk Çok teşekkür ederim yulaf ve kayısıyı bir arada veriyordum . Bugün çok şükür normal yaptı. İnek sütü vermiyorum . Aklımda bulunsun ismi doktora danışırım eğer devam ederse. Çok teşekkür ederim