Kbr_alp 24 saat asıllı çalışıyorsanız çağrılabilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam süt izni sadece doğumdan sonra ilk 6 ay 3 saat diğer 6 ay 1,5 saat yani mesaiye gitseniz bile hangi 6 aylık dönemde iseniz süt izninizi kullanmak için çıkarsınız işten yine de yanlış bilgi vermeyeyim yarım yamalak hatırlıyorum siz 657 ye ve kamu personeli genel tebliği seri no:6 ya bi bakın tekrardan