MyDarlingSon Kızlar bebeğim 2 aylık daha cok mama ağırlıklı besleniyor. Çay kaşığı ile su versem ne olur ? Havalar cok ısındı.
hemsire09 MyDarlingSon 3 aylık olduğumdan beri ben veriyorum havalar aşırı sıcak çünkü, bazı doktorlar mamayla beslenen çocuğa su vermeyi öneriyor. Ama içme suyu olacak ve 10 dk kaynatılacak
Baakpnr- MyDarlingSon ben hiç vermedim şimdi de bebeğim istemiyor sadece mama ile besleniyor, kaşıkla verince anca içiyor az az zama havalar sıcak 1 çay kaşığı verin bence
Halime0638 MyDarlingSon 1.5 ayliktan beri küçük suluguna doldururum istedigi kadar icer istemediginde birakir 3 bucuk aylik hala ayni şekilde
Elaveannesiim Ben vermiyordum o aylarda şimdi yaşını geçti ciğeri yanıyor sanki çok içiyor bu ara bence az da olsa verin ya o zaman keşke verseymisim diyorum şimdi
Merakliannecik Mama veriyorsan ben mama veriyordum ve su verdim. Çocuğun içi yanıyor. Elbette doktoruna sor. Benim kızımın kilosu iyiydi doktorum verebilirsin zararı yok demişti
Kahveseveranne MyDarlingSon emzirdigim halde doğduğu günden itibaren verdim 3 aylıkken küçük alıştırma bardağı aldım onunla içirdim