Ben de aynı.evi akşam uyudugunda toparladım. Yemeğin hala yok sürekli ayaktayım kucakta gezmek istiyor.her şeye ağlıyor … Kahvaltımı bile zor yaptım.simdi uyudu kaç dk uyur çamaşırları katlayabilir miyim diye düşünüyorum ki altı üstü bir sepet çamaşır 😭😭😭