Hanımlar merhaba. Kızım 9 aylık. Sabah sağlık ocağından ebe aradı. Devletten yeni yazı geldi. 9-10-11 aylık bebeklere kabakulak- kızamık- kızamıkçık aşısı vurulacakmış. İsteğe göre. (Belki sonradan zorunlu kılınır bilmiyorum.) istersen kızını getir vuralım ama 1 yaşında tekrar vurulacak dedi. Bende istemediğimi kızımın şuan diş çıkardığı için zaten huzursuz ve uykusuz olduğunu 1 yaşında zaten vurulacakmış gerek olmadığını söyledim. Ebe bana bıraktı sen bilirsin dedi. Ama Telefonu kapatttıktan sonra acaba yaptırsa mıydım dedim ? Bilgisi olan böyle bir bilgi edinen var mı ?