Bebeğim 4 aylık ev içinde iş yaparken bebek arabası ile götürüyorum. Ana kucağı aldım yere yakın diye sevmedi. Yukardan bakmayı seviyor. Arabayı apartmana bağlamak istiyorum bebek ile in çık çok zor. Ne ürün veya ne önerirsiniz? Yüksek Anakycağı yok?