Bebeğimin agzı pamukcuk oldugunda biz idrar yolu enfeksiyonundan ötürü hastaneye antibiyotik tedavisi alıyorduk. Ordan bi hemsireye pamukcuktan bahsettim oda doktora söylemiş. Ve doktor bana ‘agız bakım suyu’ adı altında bi karısım hazırlattırdı hemşireye ve günde 3 kere vermemi söyledi. 2 günde gecti inanamadım. Bu bir tedavi şekliymiş bazen yine arada oluyor ve direkt doktorumuza agız bakım tedavisi istiyorum dediğimde yapıp veriyorlar sizde bi sorun istersez doktorunuza. Hatta özel süngerli cubukları var onlarıda veriyolar sürmesi cok steril ve kolay oluyor.