Hope77 Kızlar doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum ogluma ıslak mendilde baby turco kullanıyorum bugüne kadar dokunmadı bugün farkettim pişik olmuş mustela krem kullanıyorum başka ne yapabilirim geçmesi için?
Asyaveannesi04 Hope77 bende prima primuim care kullanıyorum ıslak mendil prima Aqua kullanıyorum bizimde aynı durum oldu mustela pişik kremi hiç bir işe yaramıyor pişik olduktan sonra hametan kullandım ve pişik geçene kadar su ve pamuk ile sildim eğer pişik çok ciddiyse troysd kullanın 3 güne geçiyor
momandad_16 Hope77 hamean iyi geliyor ama ıslak mendil kullanmayın piik yapar zaten o onun yerine pamuk tercih edebilirsiniz
Htcates Hope77 merhaba çok geçmiş olsun benim kızım pişik oldu daha sonra vucüt mantarı oldu pişik için çok krem kullandım geçmedi vucüt mantarı için tedaviye gittiğimde bana travazol diye bir krem verdi araştırıp sorduğumda bu ayaktaki parmak arası mantarda kullanıyormuş tekrar bunu doktora sorduğumda bu pişiğede iyi gelir mantarada dedi vucüt mantarı geçti ama hala travazol kullanıyorum iyiki kullanmışım hemen kesiyor pişiği tavsiye ederim denemek isterseniz
MeandBaby Hope77 mustelanın içeriği temız degıl canım organık pısık kremı al ve bol bol ılık suyla temızleyıp havalandır. Ben bebem natural kullanıyorum hıpoalerjenık oldugu ıcın havalarda sıcak suan ¾ saatte bır degıstırıyorum. Gecmıs olsun
Sedakzy Hope77 pişik olduğu zaman ıslak mendil yerine ılık su ile yikayabilirsiniz. Daha kolay iyileşiyor. Bende mustela,sudocrem,unibaby,oksizinc gibi kremler mevcut hepsini denedim. Benim bebeğime en iyi sudocrem geldi.
hemsireemom Hope77 sildikten sonra mutlaka kurulayın bir de hamezinc krem kullanabilirsiniz hametanın çinko içeriklisi çok iyi bir krem
zeynepkeskin19 Hope77 bak pişik kremi bephantol üstüne tanımam bebeğinin poposunu günde 2 kere falan mutlaka yıka ıslak mendil de Rossmannın beyaz paketli ıslak mendili var %99 su ben denedim suyun altında yıkadım asla köpük çıkmadı ve bebeğime doğduğundan beri onu kullanırım hiç pişik sorunu yaşamadık