Lalala Oğlum 7aylık kulak arkasında ikitarafındada şişlik var beze gibi oğleden sonra doktora gidicez başına gelen varmı nedir bu?
Deletedmom143 Lalala benim oğlumun kulak hizzasında bas kısımda var. Çok tedirgin oldum görünce. Doktor yağ bezesi dedi . Önemsiz bir şey dedi . Büyümesini takip edin ama bir çok Bebek’te olur dedi
Deletedmom143 Lalala benim oğlumun kulak hizzasında bas kısımda var. Çok tedirgin oldum görünce. Doktor yağ bezesi dedi . Önemsiz bir şey dedi . Büyümesini takip edin ama bir çok Bebek’te olur dedi
Deletedmom143 Lalala benim oğlumun kulak hizzasında bas kısımda var. Çok tedirgin oldum görünce. Doktor yağ bezesi dedi . Önemsiz bir şey dedi . Büyümesini takip edin ama bir çok Bebek’te olur dedi
Lalala Deletedmom143 evt bizede oyle dedi 30dk önce doktordan geliyorum endişelenicek birşey yok dedi
Dhi Deletedmom143 ilk kesişimizde bizde yaşadık.. pamuğu suya bandırıp arada temizledim ben ne olur ne olmaz diye