11 haziranda doğum yapalı 3 ay olcak,ilk bebeğimde 1-2 hafta belki emzirebilmiştim ve stresten sütüm kesilmişti,bir daha da ne yaptıysam sütüm gelmemişti ve doğumdan 1 ay sonra adet olmuştum.İkinci bebeğimi emziriyorum ama stresten bi gün çok azaldı ve o günden beri ne yaparsam yapayım artmadı ama kesilmedi de ve şu an hala az da olsa sütüm var.Ancak dün akşam çok az bi kanamam oldu ve bugün arttı,yani adetim başladı,bu durumda süt bitiyor mu demek oluyor ? İki lohusalığımı da mahveden beni ne kadar uzak dursam da düşünmemeye çalışsam da sürekli rahatsız edip strese maruz bırakan kaynanayla kendi annemi asla affetmeyeceğim,çocuklarıma anne sütü nasip olmadı,erkenden kesiliverdi,canım çok sıkkın,bir daha süt olur mu ve adet geldi mi daha da süt olur mu çok kötü hissediyorum😔