Gulistan8706 Kızlar anlayamadim yani dokununca çok ağlıyor Dr bir şey yok dedi ama dedi çocuk cerrahina götürün içinize sinmez ise bezin üzerinden bile hafif dokunsam agliyor
motherthea Gulistan8706 çok geçmiş olsun canım bizim yumurtalıklardan ultrason çekilmişti az sıvı çıkmıştı sadece Allah şifa versin bir daha göstermesin inş