Wonderful_mom her cevap verdiğiniz insanların önceki postlarıni inceler misiniz benim öyle saçma adetlerim yok. O zaman başlığı değiştirin yada içeriği bebeğim çok ağlıyor diye başlayın buraya biseyler yazılıyor istenildiği cevap gelmeyince allahhh. Yani bir periodik çizelge var. Onun altı ve üstü diye sınır var. Onun altına düşerse sıkıntı ayrıca gören küçük diyor diyorsunuz demek ki bunu önemseyen birisisiniz ki dile getirdinz