Derinis hepsi geçecek merak etmeyin.. ben lohusalık depresyonuna yakalandim o kadar kötüydüm ki sürekli biseyler düşünür oldum yemek yiyemez hale geldim ağladım hiç bir şey yapmak gelmedi içimden .bebeğimi benimseyemedim. Ama çok şükür hepsi geçti. Şimdi onu kendimden daha çok düşünüyorum ...