Bebeğim 2 ay 22 günlük, doğduğundan beri silikon uç ile emziriyorum memeye geçemedik daha,,son 10 gündür kesinlikle uyanıkken meme almıyor yüzünü çevirip ağlıyor,öğürüyor. Sadece uyurken emzirebiliyorum. Başından geçenler lütfen yardımcı olabilir mi?