Adaozge Kızlar bebeğim 14 aylık doktor hafif astigmat ve hipetmetrop var dedi varmı başına gelen ? Başka doktorada götürcem tabiki
Hazalce Adaozge dereceleri önemli olan herkeste biraz göz problemi var zaten benim kızımda da var 14 aylıktan beri gözlük kullanıyoruz
SGeceC Adaozge bizede dedi dün doktor ama üzerinde durmadı 6 ayda bir kontrol ederiz 5-6 yaşına kadar takip edilir bu durum burda hangi bebek gelse yüzde 90ında bu çıkar bir çoğu kendiliğinden geçer dedi🌺
Bahser61 Doğuştan astigmat vardı geçti çok şükür. 6 ay kontrolünde de 4 numara hipermetrop çıktı. Yaşındaki kontrolünde o da geçmişti çok şükür. Hipermetrobun yaş aldıkça gerilemesini bekliyoruz demişti doktor.