Biroglanannesi emmek istemio, uykuya dalma zorlaştı, uyusa çok çok yarım saat uyudu, uyanık olduğu her an ağladı, ne kucakta durdu ne ayakta, bol bol dışarı çıktık hergün, gece uykusundan sık sık uyanmaya başladı emmek için. Şimdi 4 ay 20 günlük oldu biraz rahatladık çok şükür. Canım çıktı ama geçio sanırım.