Merhabalar kızım 3 yaş iki aylık zorlu süreçlerden geçtik konuşma konusunda bi çok yol katettik ve artık konuşuyoruz fakat konuşurken bunaralar konuşmada tekrar başladı örneğin anne babam nereye nereye nereye nereye gitti diye tekrar ediyor birkaç gündür küçük kardeşini itiyor vuruyor bende kızıyorum vurma diye eline falan vuruyorum bundan alakalımı yoksa normal mi bu tekrarları bu yaş grubunda çocukları olan arkadaşlarım bilgilendirirseniz çok sevinirim kekelemek mi bu artık daha dikkat edicem lütfen önerileriniz ney çok mrk ediyorum