Ya kızlar deliricem artık sabah kalkıyorum çocuk durmadığı için kahvaltıyı geç hazırlıyorum haliyle ve sütüm olmuyo kahvaltı yapana kadar akşam yemek yiyiorum yine çok sütüm olmuyo 3-4 saat yemek yemesem veya az yesem süt olmuyo olmadığında da bol bol su içiyorum anca öyle oluyo kesilicek mi ne anlamıyorum kesilicekse kesilsin artık sıkıldım memede uyumaya alıştığı için süt olmadığında da uyumuyo süt arttıran yiyecekleri yediğimde de eskisi gibi faydası olmuyo ne yapmam lazım ? Sütüm mü kesilicek onun mu habercisi o yüzden mi böyle oluyo siz 1 günde neler yiyiosunuz ne kadar yiyiosunuz kaç öğün yiyosunuz