Merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Rahatsızlığımdan dolayı 5 aylık bebeğimi artık emziremeyeceğim çünkü acil ilaç kullanımına başlamam gerek ve kullanacağım ilacı riskli olduğu için emzirmeyi kesmem söylendi. 1 buçuk ay önce sütüm azaldığından dolayı zaten mamaya başlamıştım bebeğimi sadece gece bir kere emzirebiliyodum son zamanlar şimdi tamamen kesmem gerek sütü tamamen nasıl kesebilirim süt gelmemesi için ? Serumdan dolayı 12 saat emzirememiştim süt dolmuştu