Hdye Güzel anneler 9 günlük bebeğim var dogumdan sonra ki ve 5. Gün kontrolünde bir sorun yoktu ama bebeğimin nefes alış-verişi kesik kesik kısa kısa alıyor sanki ,bebeklerin nabız hızından dolayı mıdır ki acaba böyle bir endişesi olup doktoru tarafından aydınlatılan annemiz var mı aramız da🤔