Afyy Merhaba arkadaşlar 2 gun önce doğum yaptım sütüm geldi çok şükür bebegim de emiyor ama bugün sabah 7 de bezini değiştirdim bir daha da küçük tuvaletini yapmadı kakada sorun yok doymuyor mu acaba ki
kubraklca Afyy dün bu konuyu doktorumuza sormuştum bebeklerin 10 güne kadar yapmaması normalmiş zaten doyması idrarından anlaşılır önemli olan idrar çıkarması 🙋🏼♀️
minikfarem__ Afyy terle de atıyor olabilir ama bana da süreç biraz uzun geldi. Doktorunuza danışın isterseniz.