Zeynepga Kızlar kızım 1 ay 4 günlük mama ve anne sütü alıyor. Mama ağırlıklı besleniyoruz çoğunlukla. Gazı çok kötü kokuyo sanırım kakasıda ama kakasından emin değilim çünkü aynı anda gaz çıkararak kaka yapıyo. Normal mi acaba