3 aylık oğlum var dışarı çıktığımızda avm parka yuruyuse falan gittigimizde pusetinde uyurken sorun yok ama uyandigi an korkarak ağlıyor kucağımda bile durmuyor memede sadece sakinlesiyor ama sonra geri başlıyor ağlaması eve gelince etrafına bakıp öyle tam anlamıyla sakinlesiyor ne önerirsiniz nasıl yenebiliriz