Umutarasinannesi Ben biraz korka korka açıyorum 40 derece bugün 🤤 Bir yaşında oğlum terleyip soğumasından korkuyorum hasta olursa diye uyurken de çok terliyor
Leylaa_ Umutarasinannesi Evime bu hafta takılacak yatak odası ve oturma odasına . Ne icin korkarak açıyorsunuz fatura icin mi soğukluk icin mi klimada 17 18 derece açılmalı diye biliyorum tam karşına yatırmayın o zaman bi şey olmaz
Tomi Umutarasinannesi ben doğduğu günden beri klimalı odada yatırdım. hep 24 derece ayarlı. nasıl alıştırırsaniz öyle devam eder. açıp kapatıp tekrar açarsanız hastalanabilir. şükür bugüne kadar hastalık gecirmedi. terleyince de huzuru kaçıyor, uyuyamıyor hepimiz gibi
[silindi] Umutarasinannesi bizim de nerdeyse 40 derece bugün. Oğlum da 1 yaşında ve kapı pencere açtım ki cereyan yapsın da biraz essin diye . Nadiren estiği oluyor ama klima açmak da istemiyorum çünkü bir odada durmuyor geziyor bi sıcak bi soğuk olur daha kötü ederim çocuğu diye korkuyorum
Sevde123 Umutarasinannesi gündüz açmıyorum henüz ama gece uyurken açıyorum malesef ☹️ Kızım yazın doğduğu için 40 lıyken başlamıştm açmaya oda ısısını takip ederseniz hastalanmaz
birtutamsac Leylaa_ 17 de çocuk üşür ☺️ 24 çocuklar için ideal oluyor Umutarasinannesi hatta kızım geçen yaz 3 aylıktı 26 da çalıştırdım tek zıbınla tuttum hasta vs olmadı çok şükür 😇
Umutarasinannesi [silindi] bende ya hiç yerinde durmuyor bi oda soğuk diğer odalar sıcak Allah korusun çarpıcak diye korkuyorum
lalbg Umutarasinannesi açıyorum çünkü cehennemin fragmanını yaşıyoruz açmazsam😂 ama 25-26 dereceye getirip fanı kısıyorum☺️
ilyestaa Klimamiz bozuldu ev alma durumumuz var almayalım idare edelim yeni eve geçince aliriz dedim ama dayanamadık sıcağa . 2 gün once yenisini aldık. 2 klimaya 36 bin TL verdik. O yüzden çalıştırmaya da kıyamıyorum bakisiyoruz oyle
Nilkiz Sürekli açık mı klima gece gündüz ? Bende Urfa bitecekteyim evin içi 31 32 derece oluyor açıyorum ama üşür diye korkuyorum kapatınca terliyor. Öksürmeye başladı bile şimdiden.