Doğuma yaklaşık 4 haftamız kaldı kan şekerim sınırda çıktığı için 1 hafta ölçüm yaptım, endokrin doktorum bebek büyük insülin başlayalım dedi. Bugün eğitimini aldım şöyle yapılır falan filan.. Çok üzgünüm 😔 Canım sıkıldı moralim bozuldu, canım çok tatlıdır ama bebeğim için mecburum. Bu yoldan geçmiş annelerden yorum bekliyorum 🤔