Nurellaaaa Evet ama çok profesyonel bı şekilde çalındı. Önce Şikayetvar da adınıza şikayet var diye bı hesaptan mesaj geldi. Yapılan şikayette çok çok pis kötü bı şikayet. Eşim hemen karakola gitti o sırada da şikayeti bildiren kişi hemen şikayet var sayfasına girip bildirin kaldirilsin dedi o panikle giriş yaptım şifreyi girdiğim gibi hesap çalındı. Emniyette de sakın Şikayetvar girmeyin şifreyi girdiğiniz gibi hesabınız çalınır denmiş. Geç kaldık 😔 Şimdi hiçbir şekilde alamadık kaldı öyle