Kızım 4 ay 22 günlük. Asla ve asla tek başına durmuyor. Eline oyuncak vs veriyorum 2 lokma birşey yiyebilmek için yok durmuyor. Sürekli kucağıma gelmek istiyor.. oyun halısına koyuyorum gözü hep beni arıyo ağlıyor bağırıyor. Tuvalete gidebilmek icin tv açıyorum 2 dk da koşa koşa anca öyle gidebiliyorum yoksa onu bile yapamıyorum bu arada tv de açtığımda ilk bakıyor 15-20 sn sonra yine beni arıyor.İşi gücü yemek yapmayı vs geçtim kendim yemek yiyemiyorum. Bu aylarda normal mi? Yoksa benim bebeğim mi böyle bi akıl verin nolur nefes aldırmıyor. Bazen anneme gidiyorum dinlenebilmek icin ya da akşam eşime paslıyorum yok onlarda da durmuyor 😰 nolcak böyle