Esraaks Merhaba 2. Bebeğim 25 günlük. Yani 25 gün önce sezaryen oldum. Bugün büyük çocuğumu(17 kg) mama sandalyesinden kaldırırken biraz zorlandım. Sizce sezaryen dikişler e bişey olmuşumdur
ikimelekannesiiiii Esraaks eger dikislerinde kdirma sonrasi agri olmadiysa dikislerden sivi akmadiysa sorun yok canim ama genede icin rahat etmezde dr a git baksin
UraSsmom Esraaks Ben sürekli kaldırıyodum ama oğlum 12 kilo falandı o zamanlar bi sıkıntı yaşamamıştım cnm üstte kalsın